VBA Event

Champagneontvangst bij Digital Wizards

Dinsdagavond 28 mei waren we voor het VBA Zakenuurtje te gast bij Digital Wizards. En de heren Hans Boersma en Chris Westland weten wel hoe je gasten moet ontvangen. Hoewel een zomerse buitenborrel in de planning stond, werd het een meer dan gezellige bijeenkomst droog onder een perfect opgezette tent. En die was zeker nodig, want de regen kwam met bakken uit de lucht.
Deel Champagneontvangst bij Digital Wizards via:

Wil je er de volgende keer ook bij zijn?

Word lid van de VBA!

De gasten van het Zakenuurtje werden bij Digital Wizards ontvangen met champagne van de Wijnkelder, overal stonden grote schalen met de lekkerste kazen en vleessoorten van de Alexanderhoeve uit Almere Buiten en er was een uitgebreid assortiment biertjes van Brouwerij Stijl. Oftewel, genoeg om de innerlijke mens te plezieren.

Remco Gemmeke, nieuwe directeur VBA

Maar ook de rest van het programma was goed verzorgd. Remco Gemmeke introduceerde zichzelf in zijn rol als nieuwe VBA directeur en gaf aan het een eer te vinden om de kar te gaan trekken bij de VBA. Hij deed een oproep, dat als je een podium wilt, je een Zakenuurtje wilt organiseren of een keer wilt pitchen, je altijd naar hem of één van de bestuursleden of eventcommissieleden toe kan komen.

Ook sprak Remco over meer zichtbaarheid voor de VBA, het versterken van elkaar en het van elkaar leren. Dat de VBA er is voor zowel de kleinere bedrijven, maar evengoed voor de midden- en groot bedrijven. Tot slot deed hij nog een oproep om je aan te melden voor één van de komende events:

Digital Wizards is als champagne

Vervolgens kregen onze gastheren het woord. Op een vraag uit het publiek wat Digital Wizards nou zo speciaal maakt, antwoordde Hans alert en met een glas champagne in de hand: “Je hebt veel verschillende soorten cava en dan heb je veel voor weinig, maar wij zijn de champagne.” Hij legde uit, dat ze weliswaar een iets duurder online marketing bureau zijn, maar ze staan voor kwaliteit en je krijgt een totaalpakket. Ze verdienen niet aan loze beloftes en rijden niet in dure snelle auto’s, maar ze leveren een one-stop-shop-strategie en zorgen met hun maatwerk met lange termijn succes voor duurzame groei met aandacht voor de klant.

En daar proostten we op. Het was wederom een geslaagd en goed verzorgd Zakenuurtje, waarbij iedereen de regen al snel vergat en genoot dan elkaars gesprekken.

 

Meer weten over Digital Wizards? Bekijk hun website en/of neem contact op met Hans of Chris. Ze vertellen je graag wat zij eventueel voor jou kunnen betekenen.

Fotocredits voor Marco ter Beek