VBA Zakenuurtje & ALV bij MyOffice
Wil je er de volgende keer ook bij zijn?
Op dinsdag 18 november vond onze ALV en het Zakenuurtje plaats bij MyOffice Almere, een unieke werk- en ontmoetingsplek waar ondernemers volledig worden ontzorgd. Met 14.000 m² aan vloeroppervlak biedt MyOffice ondernemers de ruimte — letterlijk én figuurlijk — om te werken, te vergaderen en te groeien.
Na de goedbezochte, interactieve ALV waar we met onze leden teruggekeken op het afgelopen jaar, we de financiële situatie bespraken, we onze plannen voor de toekomst presenteerden, onze ‘nieuwe’ penningmeester Jan Laport zich presenteerde én er ruimte was voor (kritische) vragen liep de middag over in een gezellig en nog drukker bezocht Zakenuurtje.
Tijdens onze bijeenkomst kregen we van Daan en Lot van MyOffice een uitgebreid kijkje achter de schermen. MyOffice richt zich op ondernemers die flexibel, professioneel en zonder gedoe willen werken. Het concept staat volledig in het teken van gemak: “Wij regelen de rest, zodat jij je bezig kunt houden met je werk.”
Ondernemers kunnen hier onder meer terecht voor:
-
Flexwerkplekken – al vanaf €100 per maand, inclusief koffie en thee.
-
Gedeelde kantoren via MyDesk.
-
Vergaderruimtes tegen een all-in vaste prijs per persoon.
-
Compleet ingerichte kantoorverdiepingen voor langere periodes.
-
Een warme, huiselijke en gastvrije inrichting door het hele gebouw.
MyOffice onderscheidt zich door de service. Lot Wiggers, business center manager op de vestiging in Almere, is hét aanspreekpunt voor huurders. Ze regelt alles rondom faciliteiten, vragen en eventuele klachten. Zo hoeven ondernemers nergens naar om te kijken.
Daan Heikens, Sales Consultant, vertelde hoe MyOffice locaties kiest: binnen een omtrek van 30 minuten, met minimaal 5.000 m² beschikbare ruimte en met potentie om een sterke ondernemerscommunity op te bouwen.
Niet voor niets groeit het concept snel.
-
Op 4 december opent MyOffice een nieuwe locatie bij Amsterdam Airport.
-
In Meppel is onlangs een bijbehorend hotel geopend.
De toekomst van de flexplek ziet MyOffice zonnig in. Veel ondernemers werken (deels) vanuit huis, maar de behoefte om werk en privé te scheiden groeit. MyOffice speelt daar perfect op in met flexibele en professionele ruimtes die direct inzetbaar zijn.
Aan netwerken doen ze zelf ook. Zo organiseert MyOffice Almere jaarlijks twee borrels en ze stimuleren huurders om zelf ook bijeenkomsten te organiseren. MyOffice faciliteert alles om verbinding tussen ondernemers te stimuleren.
De bijeenkomst bij MyOffice was weer zeer geslaagd. Wil je volgende keer ook (weer) bij onze bijeenkomst zijn? Zet deze data dan vast in je agenda:
-
21 november – OVHJ verkiezing (er zijn nog enkele tickets beschikbaar via https://www.onderneeminalmere.nl/nl/netwerk/ondernemersprijzen)
-
10 december – Kerstborrel (samen met Almere Zaken)
Het was een waardevolle avond met interessante inzichten, goede gesprekken en een gastvrije ontvangst door MyOffice.
Alle foto’s van de bijeenkomst zijn hier te bekijken:



















